gyakran ismételt kérdések

Mennyi idő és mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási idő kész bögrék esetében általábán 1-3 munkanap, és a rendelés visszaigazoló e-mailben megadjuk a várható kiszállítási napot. A szállítási díjak fizetési mód és a rendelés összegének függvényében változnak. A szállítási díjtáblázat megtalálható itt, illetve a honlap bal szélén középen látható.

Nem találok pont olyan bögrét, amilyet szeretnék. Van lehetőség egyedi változatásokra?

Igen. Vannak személyre szabható bögréink itt, és van az egyedi bögre itt, amire az Ön által küldött kép kerül.

Ajándékba szeretném küldeni a megrendelt terméket valakinek. Van erre mód?

Igen, megadhat eltérő szállítási és számlázási címeket a rendelési űrlapon, továbbá rendelhet díszcsomagolásben a bögrét itt!

Regisztráltam, vagy rendeltem a honlapon, de nem kaptam semmi e-mailt. Mi ilyenkor a teendő?

Ellenőrizze levelezőprogramjának SPAM mappáját is! Ha ott sincs, akkor valószínűleg regisztrációkor, rendléskor rosszul adta meg az e-mail címét. Kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkoz!

Rendeltem önöktől egy bögrét, de nem kaptam megrendelés visszaigazoló e-mailt. Mi lehet ennek az oka?

Ellenőrizze levelezőprogramjának SPAM mappáját is! Általában munkaidőben 1-2 órán belül elküldjük a megrendelés visszaigazoló e-mailt, vagy felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval (ha valami probléma lenne a megrendeléssel), de maximum 24 órán belül mindenképpen. Amennyiben ez nem történik meg, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat.

Mikor és hogyan kapok számlát a vásárlásomról?

Az eredeti számlát alapesetben mindig a csomagban, a termékkel együtt küldjük, vagy elektronikus formában letölthetővé tesszük a vásárló számára.

Mit tegyek, ha sérült a csomagolás?

A külső csomagoláson kívül a ruhákat egyesével külön nejlonba is becsomagoljuk, így a külső csomagolás esetleges kisebb sérülése valószínűleg nem jelenti a ruha sérülését. Amennyiben viszont úgy ítéli meg, hogy a csomag sérülése a ruhában is minőségi kárt okozhatott, úgy inkább kérje a futártól jegyzőkönyv felvételét.

Feltettem egy kérdést az egyik termék oldalán, de nem kaptam választ, pedig még a telószámomat is megadtam. Miért?

A termékek oldalain feltett releváns kérdésekre csak bejelentkezett felhasználó kérdése esetén válaszolunk e-mailben is, más esetben (odaillő kérdés esetén) a választ (és a kérdést is) az adott termék oldalán fogjuk megjeleníteni, pont ott, ahol azt Ön feltette. Ezért kérjük, ne írjon a kérdés mezőbe személyes adatokat.

Megrendelés közben lefagyott a gépem. Hogy tudom ellenőrizni, hogy sikerült-e elküldenem az adott megrendelést?

Amennyiben a megrendelésének elküldése sikeres volt, úgy e-mailben 1-2 órán belül kapni fog egy visszaigazoló e-mailt. Ha ez nem történt meg, akkor valószínűleg nem sikerült a megrendelést rögzíteni. Nyugodtan leadhatja a megrendelést mégegyszer, csak a megjegyzés rovatban tüntesse fel, hogy mi történt, így biztos nem fogjuk véletlenül kétszer kiküldeni a csomagot :)


Kedves látogatóink!

Ha itt nem találták meg a keresett információkat, olvassák el Általános szerződési és felhasználási feltételeinket, vagy forduljanak bizalommal ügyfélszolgálatunkoz!